Τρόποι Αποστολής

  1. Αρχική
  2. Τρόποι Αποστολής

Παρλαβή απο τα καταστήματά μας:

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας απο το κεντρικό κατάστημα Περιστερίου,  στην οδό Καλαμών 2 & Παναγή Τσαλδάρη 21.

Οι παραλαβές στρωμάτων και λοιπών προιόντων μεγάλου όγκου, γίνεται απευθείας από τη βιοτενχία μας στο Περιστέρι στην οδό, Βύρωνος 57 και Πελοπίδα 168.

Η παραλαβή των προιόντων γίνεται ανάλογα με την διαθεσιμότητα του προιόντος και σε συνεννόηση με την εταιρεία μας και κυμαίνεται από 1-15 εργάσιμες ημέρες.


Έξοδα Αποστολής / Δωρεάν παράδοση:

Για παραγγελίες άνω των 300,00€ τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν για όλη την Ελλάδα.

Ανάλογα με την περιοχή που βρίσκεστε αναλαμβάνουμε τα έξοδα, είτε κάνοντας οι ίδιοι τη μεταφορά, είτε ταχυδρομικώς, είτε μέσω συνεργαζόμενης μεταφορικής.

Για παραγγελίες κάτω από 300,00€ το κόστος μεταφορικών υπολογίζεται στο καλάθι σύμφωνα με τα έξοδα μεταφοράς του εκάστοτε προιόντος και του ταχυδρομικού κώδικα της περιοχής σας.

Οι τιμές των μεταφορικών συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α.


Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης:

Οι ημέρες παράδοσης για την Αττική είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή 9:00 - 21:00 και Σάββατο 09:00 - 15:00.

Για την υπόλοιπη Ελλάδα ισχύουν οι ώρες παράδοσης της εκάστοτε Μεταφορικής Εταιρείας.
 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ /ΑΛΛΑΓΕΣ / ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

1.1 ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός προθεσμίας 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 8 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Εταιρεία, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό είτε με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό. Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

Sleepn'life
Αφοι Α. Ηλιόπουλοι ΟΕ
Βύρωνος 57
12137 Περιστέρι
210.5725840

Η εταιρεία μας θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας ηλεκτρονικά στη διεύθυνση info@sleepnlife.gr.


1.2 ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ / ΑΛΛΑΓΗ

Η εταιρεία υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης σε περίπτωση που το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να αλλάξει το εκάστοτε προϊόν, υποχρεούται να προβεί στην επιστροφή του στην εταιρεία και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, το κόστος επιστροφής βαρύνει τον καταναλωτή.

1.3 ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Για να πραγματοποιηθεί επιστροφή του (ή των) αγορασθέντος (ή αγορασθέντων) προϊόντος (ή προϊόντων), ο πελάτης θα πρέπει να μεριμνήσει έτσι ώστε:

    Το προϊόν να βρίσκεται εντός της αρχικής του συσκευασίας και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παρέλαβε, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).
    Η επιστροφή του προϊόντος να πραγματοποιηθεί εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

1.4 ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση παραγγελίας, υπό τις πολύ συγκεκριμένες παρακάτω προϋποθέσεις:

    Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), μπορείτε να ακυρώσετε τη διαδικασία πατώντας το πλήκτρο back στον browser σας.
    Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο της εταιρείας μας, ώστε να σας ενημερώσει περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την εταιρεία.

Δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας δεν υφίσταται πέραν των παραπάνω περιπτώσεων.

Σημείωση:


Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές μαξιλαριών και γενικώς προϊόντων που μπορούν να επηρεάσουν την προσωπική υγιεινή του ανθρώπου.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος και διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί  την αλλαγή ή επιστροφή του εν λόγω προϊόντος.